REVISTA VIURE EN FAMÍLIA

Per a mares i pares: criança, educació, psicologia i salut

LOO i les mirades perdudes.

petit

Quan el vent del ventilador bufa les teles de seda que la noia porta  enganxades a l’esquena, la Júlia, que en té cinc, descobreix que és una ballarina i que deu ser gran, -nou o deu anys!- imagina en veu alta, i la mira atenta, per entendre la història que ens explica.

L’Abril, de tres, només mira i no em diu res. Només es mou una vegada,quan la llum s’ha fet més fosca  i ha vingut a arraulir-se a la meva falda per seguir mirant, segura.

Em concentro en aquesta mirada de gaudir sense entendre…de deixar-se endur  per l’aire fresc que a batzegades ens refreda la cara i volar com les teles airoses i  el suro lleuger. Però em costa,  als grans la mirada se’ns complica i volem saber tots els perquès, reconstruir-nos la història (introducció – nus -desenllaç) i entendre-la.

I és que El Festival Mes Petit de Tots ens torna a sorprendre amb un espectacle de qualitat estètica i recreacions de mons de somnis que estan a l’alçada de la mirada pura dels més petits de tots.

– Us ha agradat? – els pregunto al sortir.
– No ho se, em diu la gran. La petita només em mira.

Glòria Vives

(Vem anar a veure l’espectacle Loo de la companyia  Ponten Pie (Catalunya), una  Producció del festival El Més Petit de Tots 2015)

Anuncis

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 9 Novembre 2015 by .
